amoorea.mlm2u.net

Saturday, July 25, 2009

Posted by Deen on/at 3:52 PM

Hari ini kita ada jalan terbaik untuk keluar dari masalah kewangan yang membelenggui hidup kita sekarang. Peluang yang selalunya datang di masa kita tidak bersedia. Hanya mereka yang benar-benar mengambil peluang pasti berjaya. Ramai orang yang telah berjaya mengubah kehidupan dalam masa singkat dengan menceburi perniagaan hebat ini.

JANGAN kita hanya MELIHAT dan MENDENGAR tetapi hendaklah kita BERTINDAK segera untuk kesejahteraan hidup kita dan anak-anak kita pada masa hadapan.

"Sekiranya kita lambat bertindak, esok kehidupan kita tetap sama"

Rebutlah Peluang Yang Hebat Ini !!

Untuk Kesejahteraan Hidup Anda,

Dan Masa Depan Anak Anda



Fikirkan.. di Malaysia, kenapa orang yang berpendapatan puluhan ribu ringgit dan golongan profesional juga turut merebut peluang seperti ini ?? Kenapa tidak anda juga? 9 dari 10 punca rezeki adalah berniaga.


AYAM TAK BERKOKOK, SIANG TETAP MENJELMA. Anda tak rebut...orang lain akan rebut...
Jangan sampai kawan & keluarga anda
join dengan oleh orang lain…
BUKAN ORANG YANG TERLALU HEBAT,CERDIK ATAU KUAT YANG AKAN BERJAYA..TETAPI MEREKA YANG CEPAT SAMBAR PELUANG!!


Orang yang HEBAT bertindak sebelum berkata dan dia berkata selaras dengan tindakannya. NILAI diri kita adalah semahal nilai matlamatnya.


"Adakah Anda Kini Sedang MENIKMATI Kehidupan? ATAU sedang bertungkus lumus bekerja untuk meneruskan kehidupan semata-mata?" Sedangkan keinginan anda hanya dapat dipenuhi dalam 10% sahaja. Atau, keperluan pun masih belum cukup?

Sudah berapa banyak kita membalas jasa ibu dan ayah? Jika mereka telah tiada, alangkah baiknya kita dapat mewakafkan sesuatu untuk mereka. KINI ANDA MEMPUNYAI PELUANG UNTUK MEMBALASNYA...

Bagaimana pula dengan keluarga dan anak-anak kita? Sudahkah mereka mendapat kehidupan terbaik? Persekolahan yang baik? KINI ANDA MEMPUNYAI PELUANG UNTUK MERUBAHNYA...

Maka amat SUKAR untuk meneruskan cita-cita anda di atas JIKA ANDA TIDAK MEMBUAT APA-APA USAHA DARI SEKARANG. Semuanya perlukan wang.


"Wang Bukanlah Segalanya, Tetapi Segalanya Perlukan Wang"


"Perjalanan Beribu Batu, Bermula Dari Langkah Pertama"
"Langkah Pertama Itu Pengharapan, Sedangkan Yang Tidak Melangkah Langsung, TIDAK ADA Harapan"


0 comments:

Post a Comment