amoorea.mlm2u.net

Saturday, July 25, 2009

Posted by Deen on/at 4:48 PM

JOIN NOW!!


Kenapa anda harus menyertai Ceramic Business Club? Apakah kelebihannya?

Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh

Jenama Asia Ceramic tidak asing lagi dengan inovasi, kualiti dan aspirasi. Oleh itu, Asia Ceramic berusaha untuk mengembangkan perniagaan dan struktur organisasi syarikat. Asia Ceramic juga bercadang untuk memasarkan produk mereka dan mengembangkan perniagaan ini ke negara-negara yang lain, contoh: Indonesia, Singapura, Thailand, Vietnam dan banyak lagi.

Mengembangkan perniagaan kepada industri ceramic yang lain, contoh: Rangkaian Perniagaan, R&D, Studio D.I.Y, Ceramic Cafe, Franchise dan pilihan produk untuk memenuhi permintaan pasaran.

Untuk terus berjaya di masa hadapan, Asia Ceramic Marketing Sdn. Bhd akan terus menggiatkan usaha untuk menjadi salah satu syarikat paling unik, inovatif dan menjadi vendor utama dalam industri ceramic.

Info : Modal Berbayar Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd = RM1,500,000.00



JOIN NOW!!


Pilihan “Sell Back Policy” Yang Sungguh Unik!

Apakah Sell Back Policy?

Mengikut PERATURAN-PERATURAN JUALAN LANGSUNG (SKIM DAN PERJALANAN) 2001, bahagian PERJANJIAN, No.2(c) menjelaskan:

"atas permintaan peserta itu, orang yang menjalankan apa-apa perniagaan jualan langsung hendaklah membeli balik apa-apa barang yang boleh dipasarkan yang telah dijual kepada peserta itu dalam masa enam bulan yang dahulu pada suatu harga yang tidak kurang daripada sembilan puluh peratus amaun yang dibayar"

Rujukan: AKTA JUALAN LANGSUNG 1993 (AKTA 500) DAN PERATURAN-PERATURAN.


Untuk itu kami di Ceramic Business Club menawarkan peluang untuk anda mendaftar sebagai Distributor
Ceramic Business Club dengan keahlian RM155 seumur hidup, anda berhak (pilihan) untuk membuat pembelian (anda sebagai pelanggan) produk dan barangan ceramic daripada Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd (Pembekal) dengan membeli mana-mana Produk Ceramic yang telah dipakejkan seperti ditunjukkan di bawah ini:











oleh itu ceramic bussiness club...

Menawarkan pilihan Sell Back Option ke atas produk-produk ceramic yang telah dijual kepada semua Distributor-Distributor CBC pada harga yang lebih tinggi daripada harga yang dibeli oleh Distributor!

Dengan Sell Back Policy ini, anda boleh menjualkan produk yang telah dibeli sebelumnya kepada syarikat (syarikat yang menjadi pelanggan anda) dan syarikat akan membayarnya secara Installment/Ansuran kepada anda mengikut syarat dan terma yang telah ditetapkan.

Melalui Sistem Repurchase Table yang telah disediakan untuk kesemua ahli, anda boleh menjana keuntungan TUNAI melalui profit sell back sebanyak RM50, RM100, RM550 dan RM800 berterusan setiap bulan bergantung kepada pembelian pakej produk yang anda lakukan!

Selain itu, anda juga akan diberikan Baucer e-Mart secara PERCUMA berjumlah RM50, RM100, RM150 dan RM400 berterusan setiap bulan bergantung kepada pembelian pakej produk yang anda lakukan!

Dengan setiap pembelian pakej produk ini, anda akan diberikan anugerah Rewards Points dalam bentuk Shopping Point yang boleh digunakan untuk membuat sebarang tuntutan baucer melalui E-Mall ataupun anda juga berpeluang untuk berbelanja di mana-mana rangkaian E-Mart di seluruh negara dengan nilai SP tersebut!


Fahami dengan lebih lanjut mengenai Sell Back Option


Shopping PERCUMA Di “eMall” Dan “eMart”

JOIN NOW!!

Anda juga boleh berbelanja secara PERCUMA di eMall dan eMart kami dengan menggunakan Shopping Point terkumpul. Mempunyai rangkaian 500 jenis produk dan barangan harian serta barangan keperluan, sudah semestinya cukup untuk keperluan harian dan belanja dapur anda.

Selain itu, eMall juga menyediakan Baucer Tunai untuk rangkaian Giant Hypermarket, Jaya Jusco, McDonald’s, KFC, Rasamas & Pizza Hut, Parkson serta BHP Petrol yang semestinya membolehkan anda berbelanja secara PERCUMA!


Bonus Overidding Dibayar Secara Mingguan!


Overidding Booster & IPS Bonus dibayar setiap minggu iaitu pada hari Isnin. Jika anda aktif mengembangkan rangkaian Distributor anda, anda akan dibayar bonus overidding hasil daripada pembelian pakej produk oleh rangkaian Distributor anda setiap Isnin. Bonus ini akan dimasukkan terus ke dalam akaun e-Wallet anda (EV) dan EV tersebut boleh digunakan untuk kesemua transaksi pembelian, redeem baucer dan juga pendaftaran distributor baru.

Memang cukup lumayan! Bayangkan dengan kerja yang cukup mudah setiap bulan, anda bakal beroleh bonus setiap minggu!


Lebih Mudah Untuk Diuruskan!

Dengan kemudahan Internet yang semakin meluas di seluruh dunia sekarang menjadikan perniagaan “e-commerce” yang diaplikasikan oleh Ceramic Business Club ini lebih pantas dan mudah untuk diuruskan.

Kesemua transaksi pembelian produk adalah dijalankan melalui dalam talian (online).

Ini tentunya menjimatkan masa pihak Distributor. Jika sebelum ini Distributor terpaksa mengunjungi Stokis-stokis untuk membuat pembelian produk, kini mereka hanya perlu membuat pesanan produk secara dalam talian sahaja! Mudah kan?


Menitikberatkan Kebajikan Distributor & Masyarakat!

Melalui “Community Caring Programme” kebajikan setiap Distributor sentiasa terjaga. Dengan adanya Tabung Khairat Kematian yang diwujudkan oleh pihak syarikat, pewaris bagi mana-mana Distributor yang meninggal dunia akan menerima sumbangan ikhlas daripada kesemua Distributor di seluruh negara yang menyertai program kebajikan ini.

Melalui “Community Service Programme” pula, satu Jawatankuasa telah ditubuhkan untuk memilih mana-mana Sekolah Rendah dari kawasan Luar Bandar yang akan menerima sumbangan 2 Set Lengkap Komputer daripada Tabung CSP. Majlis Sumbangan ini akan dianjurkan dan ditaja oleh pihak syarikat di sekolah-sekolah yang terpilih. Melalui sumbangan ini, diharapkan dapat membantu pihak Kementerian Pendidikan dalam meluaskan pengetahuan dan penguasaan ICT di kalangan pelajar-pelajar Luar Bandar.


Bonus Stabil & Meningkat SETIAP BULAN!

Melalui Sistem Table Repurchase yang dicadangkan, ahli-ahli yang giat mengembangkan rangkaian Distributor (Outlet CBC) mereka sudah pastinya beroleh bonus yang stabil dan SENTIASA MENINGKAT setiap bulan!

Dengan adanya REPEAT SALES oleh rangkaian Outlet sedia ada, ditambah dengan SALES dari Outlet Baru pada bulan tersebut menjadikan Booster/Entrepreneur Rewards anda meningkat berbanding bulan sebelumnya!

Anda mesti baca dan fahami:

Sertai Ceramic Business Club ini sekarang!

0 comments:

Post a Comment