amoorea.mlm2u.net

Saturday, July 25, 2009

Posted by Deen on/at 5:36 PM

JOIN NOW!!


Tahniah diucapkan kerana berminat untuk menyertai Ceramic Business Club.

Sebelum itu, saya ingin ingatkan ada tentang beberapa perkara yang anda perlu fahami.

  1. Konsep Perniagaan Ceramic Business Club
  2. Kelebihan menyertai Ceramic Business Club
  3. Keunikan Sell Back Option
  4. Sistem Repurchase bagi memastikan PENDAPATAN SETIAP BULAN berterusan

Sekiranya anda sudah faham, dan sudah bersedia, sila ikuti langkah2 berikut.

Langkah 1 – Daftar maklumat anda.






Langkah 2 – Buat keputusan pakej mana yang anda mahu dan mampu.

Pilihan yang perlu anda buat:

  • Pakej A – RM155 (yuran keahlian sekali seumur hidup) + RM900 = RM1055
  • Pakej B – RM155 (yuran keahlian sekali seumur hidup) + RM1800 = RM1955
  • Pakej C – RM155 (yuran keahlian sekali seumur hidup) + RM3800 = RM3955
  • Pakej D – RM155 (yuran keahlian sekali seumur hidup) + RM6800 = RM6955

Langkah 3 – Buat pembayaran untuk pakej yang anda pilih.

Buat pindahan wang ke akaun bank saya:

Nama: MOHD AIZUDDIN BIN SUPANGAT
Maybank acc: 151089301531
Email: udeen08@gmail.com

Setelah pembayaran dibuat, sila emailkan butiran transaksi pemindahan wang yang telah anda lakukan.

Langkah 4 – Pengesahan

Setelah pembayaran disahkan, saya akan daftarkan anda sebagai distributor Ceramic Business Club yang sah.
Saya akan hubungi anda untuk butiran lengkap maklumat diri untuk akaun CBC anda.

Langkah 5 – Tunggu Cek / Point

Setelah 10 ke 20 hari anda didaftarkan sebagai distributor yang sah, anda akan menerima cek-cek anda...sekiranya anda tidak mahu dalam bentuk cek. Saya akan menggunakan sistem point. Ia lebih mudah diuruskan dan cepat berbanding sistem cek. Malah hanya perlu ONLINE sahaja secara tidak langsung boleh menjimatkan masa anda.

Langkah 6 – Repurchase

Tiba bulan kedua, clearkan cek pertama anda. Tambah duit poket (mengikut pakej yg dipilih).
Buat repurchase. Proses ini akan saya beritahu selepas anda bergelar distributor CBC yang sah.

Langkah 7 – Nikmati pendapatan anda setiap bulan

Sekiranya anda mengikut sistem Repurchase setiap bulan, anda akan mendapat pulangan setiap bulan, juga bonus SETIAP MINGGU, serta mata ganjaran SP (Shopping Point) yang boleh anda tukar dengan voucher2 Giant, KFC, Parkson, BH Petrol, Jaya Jusco, pakej percutian dan lain-lain!

Jika anda rajin, perkenalkan kepada rakan-rakan dan saudara-mara, anda layak perolehi bonus referral dan bonus overiding yang lumayan!

Akhir sekali, saya sertakan ucapan dari salah seorang ahli yang telah berjaya dalam Ceramic Business Club, Zulhilmi (pelajar universiti yang dah pakai SLK!!)


Ucapan dari Zulhilmi Abdul Ghafar

Kalau Zul takut Ceramic Business Club (CBC) tidak boleh pergi jauh, Zul takkan sanggup nak keluarkan modal cash dekat RM200k untuk buat office sendiri di Kuala Terengganu. Zul juga tidak sanggup buka E-mart di Kuala Terengganu dan Jertih sampai beratus ribu modalnya. Zul tak sanggup beli kereta sampai ratus-ratus ribu.

Penting untuk kita mengenali siapa dalam pengurusan syarikat CBC. Sudah lebih 5 tahun Zul kenal Mr.Steve (pemilik syarikat CBC) bukan kenal setakat kawan bisnes, malah kenal lebih dari itu lagi. Kalau CBC ini dah lari dari landasannya, awal-awal lagi zul akan ingatkan supaya berhati-hati.

Sekarang CBC makin lama semakin mantap dan alhamdulillah, CBC dah jauh melepasi target awalnya dengan future planning yang agak baik dan management yang tersusun, Zul tak nampak yang CBC akan tutup.

Sebab itu Zul pesan, ahli-ahli semua jangan mudah goyang dengan khabar angin yang tidak betul. Kadangkala soalan-soalan kartun (BNM serbu CBC) macam ini pun Zul pelik juga. Ahli-ahli lebih mudah percayakan orang yang langsung tidak tahu apa-apa tentang CBC, langsung tidak sertai CBC dan langsung tidak kenal pun siapa pengurusan CBC, ahli-ahli tidaklah percaya pula.

Kenapa Zul kata supaya tidak mudah goyang? Kenapa Zul kata teruskan usaha anda bina network? Sebabnya mudah, Zul tidak mahu anda rugi masa. Tak mahu anda abaikan peluang dalam CBC ini hanya kerana provokasi yang tidak betul. Cuba lihat ahli-ahli yang sertai CBC dari awal dulu dan sehingga kini masih lagi kekal bersama CBC? Walaupun mereka bukanlah leader yang hebat pada permulaanya, tetapi kerana mereka setia, mereka berikan komitmen, cubalah tengok macam mana mereka sekarang, ada yang pendapatan sudah RM50k, ada yang RM80k, ada yang nak cecah RM100k pun ada. Jika hari ini kita masih lagi hendak buang masa melayan soalan kartun ini, sedangkan ahli-ahli yang lain terus berikan komitmen dengan CBC, cubalah bayangkan di mana kedudukan anda dan mereka setahun dari sekarang.

Zul tidak paksa anda, Zul cuma berikan anda satu peluang yang cukup berharga. Sebelum tidur malam ni, cubalah fikirkan apa yang Zul kata ini dan cubalah imbas kembali keadaan di masa anda belum sertai CBC, dan keadaan anda bila dah bersama CBC sekarang.

0 comments:

Post a Comment